| 0 yorum ]

Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Şarkısı,Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Dinleme,Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Sözleri,Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Müziği,Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Videosu,Güldür Güldürde Çalan Müzikler,Güldür Güldür Düz Duvar Şarkısı
Güldür Güldür Düz Duvara Tırmanırım Şarkısı ve Sözleri

Sevilen Komedi eğlence programı Güldür Güldür yeni bölümü ilede seyircileri kahkahaya boğdu,Güldür Güldür son bölümde yayınlanan Bilal ve Şevketin oyun havası şarkısının sözlerini ve şarkıyı sitemizde sizlerle paylaşıyoruz.

Bilal ve Şevket’in oyun havasında çalan şarkı ve sözleri sizlerle.

Bir kız sevdim eller aldı
kader beni gıdıkladı
o gün bugündür sert her yanım
düz duvara tırmanırım.

gitme dedim dinlemedi
öptüm şekerim bay bay dedi
o gün bugündür sert her yanım
düz duvara tırmanırım

yandım su verin a dostlar<span id="more-8459"></span>
olmaz bugün de sabahlar
millet eşiyle balayına gidiyor
bize yine kaldı düz duvar




0 yorum

Yorum Gönder